I need a ZERoh!

  • Merkevare

Hvordan gjør du Norges beste saft enda bedre? Du starter med en 80-tallshit, et tydelig behov – og et rungende “Oh!”.

Det ble starten på “I Need A ZERoh!” – en ny kommunikasjonsplattform med et klart og funksjonelt løfte i bunn: Boost your water. En kampanje frontet av en storslått film og en nytolkning av Bonnie Tylers legendariske “Holding Out for a Hero”.

Vi ville treffe bredt, men samtidig være distinkte med en god blanding av feelgood humor, action og smaken av redning.

Reklamefilmen er spilt inn i Thailand, med alt det innebærer av tropisk luft, kule vendinger og store bilder. Og en liten hund som heter Sæft, selvfølgelig.

Oh! så mye mer enn et navn

“Oh!” er brukt som merkevaremarkør gjennom hele universet: i dialog, på vestene, på båten. Det er følelsen, lyden og effekten av smaken som redder dagen. Et lite ord – med mye kraft.

Andreas Hem står bak SoMe-innholdet – med sin eksplosive stil som treffer bredt, særlig blant de yngre.

Målet var å lage en kampanje som smaker like godt som ZERoh! – og den ser du her:

År: 2025

Filmproduksjon: YESS

Regi: Andreas Riiser

Musikk: “I Need a ZERoh!” – produsert av Ohology, vokal av Trine Uthaug.

Kontaktperson

Fredrik Campbell Strømme